نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3501
-
الف
+

وقتی ریسک «حمید لبخنده» برای انتخاب بازیگران «در پناه تو» جواب می دهد

جوان گرایی سریال «در پناه تو » موجب ماندگاری و خلق چهره هایی همچون مرحوم «حسن جوهرچی» و «لعیا زنگنه » شد.

به گزارش آی فیلم 2،«در پناه تو» سریالی به کارگردانی« حمید لبخنده» و تهیه کنندگی «منوچهر شاهسواری» محصول سال ۱۳۷۴ است.

نکته قابل توجه درباره سریال  «درپناه تو» این بود که لبخنده به جای دست گذاشتن روی بازیگران پر
آوازه سینما و تلویزیون ایران، سراغ یک سری بازیگر جوان تازه کار رفت و به آن ها میدان داد تا ظرف چند ماه تبدیل به چهره‌هایی شناخته شده برای مخاطبان تلویزیونی شوند.

غیر از مرحوم «حسن جوهرچی» که 7 سال پیش از «در پناه تو» از سال 1367 با «فیل در تاریکی» وارد سینما شده بود و بعد از آن در «برخورد» و «بر بال فرشتگان» بازی کرده بود،« لعیا زنگنه»،« پارسا پیروزفر»، «شهرزاد عبدالمجید»،«کیومرث مرادی»، «اتابک نادری» و« سحر زکریا» با «در پناه تو» برای اولین بار مقابل کمره رفتند.

در فلم نامه  این سریال که توسط « علیرضا طالب زاده» نوشته شده است شخصیت اصلی داستان «مریم افشار» با بازی لعیا زنگنه دانشجوی رشته هنر دختری خانواده‌دار است.

در پناه تو

همه چیز در خانواده مریم آن قدر خوب و به جاست که او لازم نمی‌بیند هیچ‌کدام از نیازهایش را در بیرون از خانه تأمین کند. اما همه چیز دست به دست هم می‌دهند تا او به خواستگاری یکی از هم صنفی‌هایش به نام «رامین» با بازی «رامین پرچمی» از طریق یکی دیگر از هم صنفی هایش به نام  «محمد منصوری» با بازی «مرحوم حسن جوهرچی» که خود او هم خواستگار مریم بود پاسخ مثبت بدهد و زندگی مشترک را با او آغاز کند.

خانواده رامین که از قبل دختر عموی او را برایش نامزد کرده بودند، چندان تمایلی به این ازدواج ندارند. زندگی مشترک آن‌ها چندان به‌درازا نمی‌کشد و طلاق هر چند تلخ، اما سبب می‌شود مریم با لطافت و شیرینی عشق آشنا شود و اجازه دهد این معجزه در زندگی‌اش جریان یابد.

در پناه تو

در پناه تو در تاریخ سریال‌های ایرانی، جایگاهی ممتاز و شاخص دارد که برای مخاطبان تلویزیون نیز همچنان واجد جذابیت است و بسیاری از این بازیگران جوان بعدها هریک راهی مستقل را در سینما و تلویزیون پیش گرفتند که اکنون جزو چهره‌های مطرح این رسانه‌ها هستند.

شبکه جهانی آی فیلم 2 تا کنون تعدادی از سریال های مرحوم «حسن جوهر چی » و بانو «لیعا زنگنه » را نشر کرده است که مخاطبان می توانند در لینک های زیر مشاهده کنند:

دانلود سریال در پناه تو 

دانلود سریال تولدی دیگر

دانلود سریال مدار صفر درجه 

دانلود سریال اغماء

دانلود سریال پشت بام تهران 

دانلود سریال آرام میگیریم

دانلود سریال او یک فرسته بود

دانلود سریل هویت 

دانلود سریال فاکتور هشت 

دانلود سریال زخم

دانلود سریال کیمیا 

م ا

نظر شما
ارسال نظر